solstråle

Det är såå j**la kalt överallt! Efter jobbet ska ja lägga mig och tina upp lite i ett solarium. Kan behövas. Har lite istappar på mej både här och där.

Verkar som mina medbloggerskor har ett lite roligare lov än jag. Med tänke på att det är bara jag som skriver :) Alla är hemma och lattjar medan jag är nere här å sliter. Hoppas det är värt det när ja sen får min löne-spec. :)

Annars är det fika med Malena som står på schemat idag! Lite jul-skvaller och en kopp varm choklad har man väll aldrig tackat nej till?? Senare blir det som sagt bio. Great plan batman (som Hanna säger:) ??)!
KISSES//ÅSA

bloglovin


Kommentarer
Sofia

vad ska du se på bio? :)

2008-12-30 @ 18:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback