Its for real this time!

Jag är stolt att äntligen kunna säga det. Mitt nya liv har börjat! :)

Träningen har kick startat rejält. 4 gånger i veckan är målet och det ska jag hålla. Börjar tycka det är riktigt skönt att gå och träna. Stänga in mig i min egna lilla ipod-värld och börja köra stenhårt tills hela kroppen värker och skriker! Like!

Sen så kommer vi till maten. Har lyckats sluta med godiset och allt annat sött som stoppas i mig i vanliga fall om kvällarna. Igår kväll blev det grönsaksstavar framför filmen. Stolt! Mannen tycker vi ska sluta med kolhydrater. Men där satte jag ner foten. Visst kan vi skärna ner, men sluta helt?? Nono...kan inte överge spagetti bara sådär. Men är ändå väldigt nöjd med mig själv!

Så solen skiner, jag mår hur bra som helst och allt går på topp. Såå härligt.

Nu ska ja ta tag i lite läsande. Har en hel hög med böcker som bara väntar på mig. Eller kankse ska gå till hemköp en sväng istället. Handla inför fisksoppan tills ikväll? Alltid ursäkter för att slippa plugga... :)

XOXO
ÅSA


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback