Lovely! Sure? I Can Have Your Apartment?


Letar lägenhet för fult just nu! Känner att en liten etta börjar bli lite för trångt. Need more space. Men svårt att hitta någon till ett hyfsat pris just nu. Men förhoppningsvis dyker de upp nått snart. Skulle inte ha något emot att hitta ett ställe med stora fönster och fönsterbläck. Där man kan sitta och lata sig och spana ut på folk utanför. Hade jag haft det, hade jag suttit där just nu och sippat vin. Och inte i soffan. Fast vinet är mums (tack nicklas) och soffan mjuk, så jag överlever nog ändå! XXX

bloglovin


Kommentarer
Sofia

Jag brukar också tänka att jag vill ha sånna där stora fönster med gigantiska fönsterbrädor som man kan proppa med kuddar och så kan man sitta där och ha det mysigt! :) Hoppas du hittar nån bra lägenhet snart! :)

2009-04-28 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback