Pizza, Ben&Jerrys och Massa, Massa Vin

Förjävlig dag på jobbet. Under den tiden jag har varit på mitt jobb så är det har lätt den värsta dagen. Men dagens konstaterande är i alla fall: Människor är dumma i huvudet. Usch!

Tröstar mig med pizza och en hel burk ben&jerrys. Frossa är det bästa botemodlet. Lite vin och nån drink på det så kommer nog alla bekymmer vara glömda! Blir en sväng på stan. Men då både ja och Carro haft en katastrof dag så håller vi det hela öppet. Antingen nöjer vi oss med lite barhäng, eller också så blir det lite dans på det också. Vi får se.

Nu blir det att ladda med lite vin! Mumma!

XXX

bloglovin


Kommentarer

drränk dina sorger gumman, du förtjänar det!! det har lätt varit det värsta dagen på jobbet för mig också... men som tur e har jag haft dig ! hihih pusss på dih

2009-04-25 @ 20:49:33
Sofia

Jag håller med dig, människor är dumma i huvudet. Vet inte vad du jobbar med, men på mitt jobb kommer det verkligen ingen vettig människa på besök. Hoppas du får en bra kväll som avslutning på en jobbig dag. :)

2009-04-25 @ 23:08:23

Gud va gott med glass! :)

2009-04-25 @ 23:13:23

Gud va gott med glass! :)

2009-04-25 @ 23:13:23

Gud va gott med glass! :)

2009-04-25 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback