Bedtime



Det är inte allt för länge sedan jag flyttade. Trivs jäkligt bra i min nya lägenhet och saker börjar falla på plats. Men det som fattas är det där lilla extra, det som gör det hela lite mer mysigt och hemtrevligt. Jag älskar att piffa och fixa så är taggad att få iordning när lite mer pengar kommer in på kontot. Surfade runt lite och hittade denna bild från Zara Home. Precis denna känslan vill jag ha i sovrummet. Överkastet på bilden ska beställas (bara det får godkänt av sambon). Funderar även på att knåpa ihop en egen sänggavel. Hur svårt kan det vara? Lite plywood, stoppning och tyg. Det ska vi väll klara av!



Zara Home finns att köpas hos Ellos. Spana in!


bloglovin


Kommentarer

det där överkastet var snyggt :D skulle passa hos mig och min karl :D

2009-09-02 @ 02:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback