EyeCandy

Dagen har spenderats på fina gatan. Har drömt mig bort i klänningar från YSL, skor från Prada och väskor från Burberry. Mycket inspiration, men ekonomin räcker inte långt. Imorrn ska jag leta upp lite butiker som både passar stil och plånbok :) Hittade däremot en kjol jag föll pladask för så det blev ett givet köp idag. 


Nu är det duschen som gäller, var ca 38 grader idag, phhu.  Kvällen börjas med lite champange på balkongen för att sedan dra vidare till en restaurang som ligger på en takterass här i stan. Ska bli mysigt, och förhoppningsvis gott :) Får nog inviga nya kjolen i alla fall! Ska även försöka hinna med ett litet bild-regn. Varit dålig på att uppdatera! Fyy, på mig.

Ciao!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback