Cold as ice

Godmorgon 2:a december. Idag är det kallt. Termometern visar -4 grader och jag är verkligen inte sugen på att gå ut. Men det måste jag ju. Först blir det promenad med kicki och sen en sväng ner till gymmet. Måste bli hurtbulle nu om ja ska kunna trycka i mig 1 miljon lussebullar nu i jultid :) Förhoppningsvis kommer tränings-suget tillbaka snart. Just nu är det bara big pain in the ass. Men blir nog bra :) Ska se om ja kan komma iväg och köpa lite färg ida. För imorgon så ska mitt sovrum målas om. Det äckligt gulrandiga ska bli vitt och planer finns även på en stor svart rektangel. Får se vad som händer, men fint ska de bli i alla fall :)

Ha en toppen dag!
PUSS

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback