Color Me Bad

Jag är sugen på lite färg.

Både på kläder och i min vardag. Känner att jag behöver lite pick me up som förgyller. Tur att ja har en klänning i hot pink att ha på mig på lördag. Så snygg! Tror de kommer påverka mitt humör! På topp :)

 

Sitter och filar lite med Linn. Vi håller ju på med vår lista om 2009. Verkar som om våra liv bara handlar om/kretsar kring några få saker; fest, alkohol, män och sex. Vissa snackas de mer om och andra utövas! haha... Inte så illa som de låter, faktiskt! :) Ibland så tar tant-snusket helt enkelt över vår vardag. :)

 

Nä, plugg var det.

XXX


bloglovin


Kommentarer
Linn

HAHA, tantsnusk is the shit åsa!!! Det är SÅ vi jobbar!! ;)

2009-12-17 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback