Fat people are so much harder to kidnap

Så då va man på jobbet. Jättetrött och jättehungrig. Men vem klagar :) Väldigt lugnt här. Så kommer nog bli en lång och tråkig kväll. Men har med mig K som sällskap ida. Så hon ligger vid mina fötter just nu, sover lite och ser galet söt ut. :) Kärlek på henne.

Va händer igår egentligen? Saker och ting börjar spåra. Haha... Kvällen började hemma hos mig. Piff, vin och tjatter. Som vanligt. Vi är för jävliga när vi dricker vin, haha...eller helt underbara, beror nog lite på vem man frågar! :) Sen blev de Helsing och häng med en hög med folk. Jag blev lite kär i en 18årig fotomodell som satt och klappa på mig hela tiden. Söt som socker. Men det var en hon och de funkar ju inte. :) Ett visst X ville bråka med min Linn också. Sånt gillar vi inte. Var nära på att få smaka på Linns höger men hon höll tilbaka :) Och jag skulle självklart bitcha mig som vanligt. Vidriga jag. Borde tvätta min mun ren från alla fula ord ibland :) Vidare till Tempel där vi fortsatte våra äventyr. Träffade på M & M. Längesen så var trevligt med lite catch up. Sen så spåra de. Polska maffian, valpar, oldies, vassa armbågar, heta moves, hyllningar, sågningar, nostalgi-musik, poke, fylle-mess (but why?), stadig nattmacka och massa annat baaad. Sen var det dags att fly fältet. Kom knappt undan med livet i behåll. Vissa människor är lite trögare än andra. Haha.... Sammanfattning. Succé. Som vanligt.

TE AMO
XXX


bloglovin


Kommentarer
Linn

Hahaha jag har ont i magen så mycke jag skrattade när jag läste denna sammanfattningen... fullträff åsa!! ;D

2009-12-06 @ 16:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback