Good day gone bad

Är arg just nu. Hade sett fram som fan att få måla imorrn. Men de är väll klart att saker aldrig blir som man vill. Helt plötsligt var jag pank. Alltid någon som vill ha, kräver eller begär pengar av mig känns det som. Illa. Avreagera mig genom att ge mig ut och springa en timme. Iskallt och hur härligt som helst, fick chansen att rensa huvudet lite grann i alla fall. Nu sitter jag och äter en lussekatt och ska snart ge mig på lite stretch. Sköönt värre. Får se hur resten av dagen blir.
FUCK IT


Uppdaterat: Just de, fuck it. Ja vill måla, ja såg fram emot att måla och ja ska göra det. Punkt. Får väll sälja något om de skulle krisa sig senare. Hatar att ha planer som inte går som planerat. Så nu tänker ja fan stick to it! Okej :)

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback