I (love) Kalles

God kväll! Funderar starkt på att gå och lägga mig. Trött som fan. Rätt så lugnt på jobbet och va bara där en kortis. Hem, träna mage en timme och lagade matlåda tills imorrn. Klapp på axeln på mig :) Imorrn börjar ja inte förens tio. Skönt, kan man sova ut lite i alla fall.

Idag är humöret 100 gånger bättre än igår. Men ibland måste man faktiskt få va arg. Jag överreagerade säkert och kommer garanterat vinna the bitch award of the year. Men orkar faktiskt inte bry mig, ett ryck på axlarna är nog allt de är värd. Så nu släpper jag det, inte värd min tid. Har roligare saker att fokusera på :)

Precis klämt i mig ett ägg med kalles! För jävla gott de där! :) Nä, natti natti!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback