Something feels a bit funny


Sitter på jobbet, dricker mitt morgon-te och väntar på att bli människa. Idag känns som en dag jag inte borde ha lämnat sängen. Hela vägen jag gick till jobbet kändes konstigt. Kändes som om ja hade ögon som brände i nacken och som att någon följde efter mig. Självklart va det ingen där. Men paniken spred sig ändå ut i fingertopparna och en klump bara växte i magen. Och nu vill inte obehagskänslan släppa. Känner på mig att denna dagen inte kommer sluta bra.

Vad händer annars idag. Efter jobbet har jag en del att stå i och sedan blir det lite utgång. Men som de känns nu är ja inte alls sugen på det, men bara att bita ihop i guess :) Just nu har ja bara ett enormt behov av att kramas :) Det är nog det bästa jag vet. Krypa ner och gömma sig under täcket och bara kramas. Det hade varit en kväll för mig. Är så uttömd på mys just nu. Skulle behöva en rejäl dos. Men kan ju inte direkt gå runt och kramas med vem som helst, så ja får nog fortsätta att leva i abstinens :) Tur att ja har kicki i alla fall.

LOVE
 


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback