Word ♥

Hemma igen. På stan fanns verkligen ingenting. Börjat leta nyårsklänning men än så länge ser det gaaalet mörkt ut på den fronten. Hoppas Göteborg har lite mer utdelning när jag är där. Blev även en lite fika på espresso house, som vanligt kunde ja inte motstå kakorna. Illa. :) Kilade förbi jobbet och hälsade på. Söta Sandra var så snäll och jag blev så glad :) Sånt gillar vi! Hihi. Senaste timmen har ägnats åt pyssel. Är lite smått besatt av ord och fina fraser så har pusslat ihop lite tavlor och spikat upp på väggarna. Ingen picasso direkt, men jag är mer än nöjd. 8 är uppe och skulle inte förvåna mig om de kommer bli fler! Lets go wild! haha :) Ett litet smakprov här nedanför! Nu blir det bubbelbad! PUSS



bloglovin


Kommentarer

guuuuuuuuuuuuuuuuud vad tjusigt det blev ! haha .

2009-12-04 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback