You Give Me Chills

Gäääsp! Sitter på jobbet och försöker hålla mig vaken. Tidiga morgon, ja jobbar inte så egentligen, usch! Iiiiskallt ute idag. Kände mig helt förfusen efter min promenix hit. Om de ska va så här kallt, kan vi väll i alla fall få lite snö :) Hade varit galet mysigt. Ida efter jobbet blir det hemmakväll med Linn. Säsong 1 av GossipGirl ska plöjas och grönsaker dippas :) Så mig kommer ni inte hitta på nått dansgolv. Sparar på det, men nästa vecka...då jävlar :) haha.... Nä, men orkar inte må skit imorrn på jobbet igen. Jobbar i och för sig eftermiddag, men planen är ändå att hålla mig i skinnet.. (hmm..säger man så??) Nää, back to work!!

KISSES


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback