Just another Tuesday
(kill me kill me kill me kill me)

När klockan ringde klockan 7 var jag inte alls så där duktig som jag hade tänkt. Meningen var att ja skulle upp och plugga lite innan skolan. Men jag som egentligen hatar snooze lyckades ligga och dra mig till 20 över åtta. Illa! Ser nu ut som en zoombie. Varför tillhör jag in den skaran som bara kan rulla ur sängen, ta på mej klädhögen på golvet, skippa sminket och sen ändå se ut som hon här nedan. Det är fan fusk. Extremt mycket fusk. Tror att ja ska va lite bitter idag. Nä, nu är det dags att kladda på ansiktet. Vill ju inte få barn att börja gråta om nån skulle råka se mej på väg till skolan.  

No shit, jag är verkligen ingen morgonmänniska!
Over & Out

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback