Nu har även jag blivit en sån där jävla snoozare!

Phhuu, är så trött just nu. Har aldrig innan haft svårt att gå upp på mornarna,men nu har till å med jag bärjat snooza. No good, no good at all!

I går va det mcyket skola.10 - 17, långt för att vara oss som är vana med max 2 timmar. Väl hemma orkade jag inte alls plugga så mycket som jag hade tänkt. Mit beställda guitar hero låg och vänta på posten, så va ju tvingen att hämta det. Å gissa om ja rocka hårt hela kvällen =) Såååå, skoj!

Nu är det snart dags för skola igen. Har någon slags dragning av vårt case ida. Min grupp fattar dock inte va det innebär, så kommer helt oförberedda. Hoppas de inte förväntas en kvart redovisning med powerpoint-presentation bara :) Aja, vi löser de.

Tänkte även föröska hinna med en linte runda på stan senare. Har ju trots allt fått csn idag så måste nog stilla lite av mit shoppingbegär.

Men hade toppen!
KISS


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback