Äntligen i hamn

Okej. Visst, ja ska se de som en erfarenhet, lära mig av mina misstag.... bla,bla,bla.... Phhuu. Äntligen är arbetet inlämnat. Och jag är helt död. Aldrig mer så dålig planering att ja börjar tre dagar innan inlämning. Igår satt vi fram till halv elva för att få ihop allt! Men nu är ALLT klart! Weeii!

Detta firas med en kopp te och en tidning i sängen! Ska verkligen dega för fullt nu! Mycket möjligt att sängen lämnas en stund i eftermiddag för lite möbel-spaning på ikea. Får se vad jag orkar med idag. Trött är vad ja är.

Mer uppdateringar kommer under dagen... Nu ska ja krypa ner och mysa!

God natt!

bloglovin


Kommentarer
Jen

Skönt att du e klar! :) Gratulerar! ledighet som står på tapeten nu fram till skolstart? Kram

2009-01-08 @ 11:39:01

Ska du gnälla om hur duktig du var och hur mycket du slet i bloggen vill vi gärna ha lite creds med ;)

2009-01-08 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback