det brinner i knutarna

C-uppsatsen närmar sig med stormsteg. Om ca 3 veckor ska vi redan bestämt vilka grupper vi ska vara, vilket område vi vill skriva om + en probelmformulering. Phuuu....säger ja bara.

Hur ligger nu jag i tidsplanen?
Har jag ett ämne? Svar: Nej
Har jag någon grupp?: Svar: Nej
Har jag egentligen något? Svar: Nej

Det svåra är att hitta folk att skriva med som vill skriva om samma sak som en själv. Just när de gäller c-uppsatsen känns det löjligt att skriva med nån bara för att man är kompisar. Vore kul att höra vad andra har tänkt för nått , så man kunde para ihop sig lite efter intresse! Kanske nått man kan ordna.... hmmm....

Näe, detta är inget som jag kommer ta tag i idag, och kanske inte ens imorgon. Men snart.... :)

Ikväll blir det tomatsoppa hemma hos Lavve. Å så ska vi fortsätta vårt sagan om ringen maraton med film nr 2. Myyys!

HA DET!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback