men jag vill ju bara krypa ner under täcket. äta bullar och dricka varm choklad.

Fast de får jag ju inte. Jag är allt för duktig. Ni skulle bara veta vad duktig jag är. Jag sitter hemma och pluggar nu. Många andra är på väg mot hamnen. Turning och alkohol och gung i mängder. Jag sitter hemma och är ambitiös. Bra va? :) Fast tråkig, jäkligt mycket tråk.

Så imorrn är första muntan. Nervöst. Svårt att man aldrig haft nån innan och inte alls vet vad man ska förvänta sig. Eller vad som krävs av mig. Jag hoppas (jävligt mycket) på att jag blir positivt överraskad.

Efteråt drar jag och Lavve upp till Skövde. Hoppas på en helg där ja får bli lite bortskämd med god mat och goda viner. Men de ska väll gamle far kunna ordna. Eller? :)

Nä nu ska ja nog fortsätta en stund till.
Hoppas båten gungar och alla mår dåligt, så ja inte missar massa skoj :)
PUSS

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback