Hell no

Skoaffären i stan hade bommat igen. Otur. Direkt efter jag upptäck det ringde min shopping-date inför imorgon och sa att hon kanske måste ställa in. SHIT! I värsta fall måste ja ta bussen ut till Väla. Skorna måste köpas. MÅSTE. När man har bestämt sig över ett köp, plus att man verkligen, verkligen älskar plagget och bara måste ha det då är det svårt att sluta tänka på det. Är det normalt? :) Tror nog jag klan vara lite lätt skadad... Ska nog ta och höra med mina nära och kära om det var någon som tappade mig på huvudet när jag va liten. Skulle inte bli förvånad. Men som sagt....shoooes is on my mind!

1 timme kvar på jobbet. Sen en hel hink med te, rostmackor och weeds-tittning i soffan. Just can't wait!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback