.Give Me a Bed.
.And I Give You The World.


Idag är jag sjuk! Eller jag var sjuk igår med. Men nu börjar det bli riktigt illa. Hade helst krypit ner i sängen igen och stannat där hela dagen. Dessvärre så har ja lots to do ida, så mina säng-planer får vänta. Kl 10 ska ja skriva kontrakt för min nya lägenhet. Japp, you heard me. Äntligen ska ja få flytta. En tvåa på närmare 70kvm ska bli vårt nya hem. Lite klickgolv och kakeldekor, så kommer det att bli hur bra som helst!

Sen så är det ju självklart skola idag med. Men det ska nog gå bra, efter imorgon är det ju all over! Just cant wait! Opponering är kanske inte min favorit sysselsättning. Förhoppningsvis blir inte vårt arbete helt sågat. Man blir ju lite bitter när man kämpat så i 2½ månad med att de ska bli bra.

Nä, nu ska ja göra iordning mig. Måste röra på mig så ja kan sluta tänka på hur oootroligt hungrig jag är. Har ingen flytande föda hemma och då säger min sjuka hals stopp. Jaja, får väll bli en extra kopp te. 

Talk later! XOXO

bloglovin


Kommentarer

Tycker om dina bilder (hela bloggen). Ovanligt fräsch för att vara sjuk. kry,kry.

2009-06-03 @ 09:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback