En shopoholics bekännelse

Glömde säga att ja köpte de här supersnygga örhängerna igår. Är från Cavalli och var sista exet de hade i affären. Sved i plånboken men kunde inte säga nej! Jag kommer ju älska dom hela mitt liv så. Inte välrden bästa bild, men ger ju ett humm i alla fall. Mkt snyggare i verkligheten!

Nu är de skrivande för fullt här. Har haft ett lite morgon-flow och lyckats knåpat i ihop 1 och en ½ sida. Så de känns lite bra i alla fall. Tror jag ska bege mig mot hemköp och inhandla lite frukost. Och kanske hämta ut dom där skorna, inte blivit av än.

Idag har jag nog tänkt att smita ner en sväng till stan igen också. måste utnyttja solen, så en liten utomhusfika låter ju rätt så lockande!

Hörs senare!

LOVE

bloglovin


Kommentarer
Linn

Fabulous darling, fabulous!

2009-03-24 @ 12:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback