Oh no! I'm Sick!

Ligger död i soffan. Lyckades att gå och bli sjuk.

Igår var det bankett på Wallmans med skolan. Riktigt skoj. Även fast halsen va som den va, och rösten försvann efter halva kvällen lyckades jag roa mig själv rejält! Lyckat! Lite bilder kommer senare!

Idag var det skola klockan åtta som gälde. Gäsp.
Nu är det meningen att skolböckerna ska fram, men det får nog dröja ett liiitet tag till i alla fall. Tittade precis på film, Rachel Getting Married. Superbra, är helt uppsvullen runt ögonen efter allt grinande nu! 

Kvällen skulle egentligen spenderats i Lund med min unbara kompis Josephine, som jag tyvärr träffar alldeles för sällan. Däför kändes de extra tråkigt att behöva stanna hemma. Förhoppningsvis ska ja lyckas ta mig dit imorgon istället! Håller tummarna!


Jag sjuk i soffan. Bjuder på den! Ähh, snygg som sjukling, klär mig lite! :)

Puss!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback