A declaration of love

Ibland så säger det bara klick! Hittade denna underbara mockajacka från Maje via denna blogg. Och nu är det kört..

Jag bli lite varm, jag kan inte sluta tänka på den, jag kikar på den i smyg, förställer oss tillsammans, jag drömmer om den och jag försöker lista ut hur den ska bli just min! 

Är inte det äkta kärlek så vet jag inte vad! Ca 3000, inte en omöjlighet, men ett stort hål i plånboken! Carro prata om att sälja sin själ till djävulen. Jag tror jag hoppar på det tåget. Have 2 have!


bloglovin


Kommentarer

dom kommer från nelly!



meeen asså jag tycker nog min mocka jacka e snäppet hetare ändå du ;) http://tjusig.blogg.se/2009/may/i-die-its-pink-very.html#comment



PUSSSSSPUSSSSS

2009-05-12 @ 10:37:19

haha söt är du ;)

2009-05-12 @ 11:02:39
Anonym

gorgeous!

2009-05-12 @ 11:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback