From Fajitas To That

Vad ska man säga? Vilken jävla kväll. Huvudvärk och kroppen är svag så aldrig förr idag, men sååå himla skoj igår. Hade ett flertal asgarv-moments. Började med att käka lite fajitas här hemma, drog vidare till Helsing och avslutade kvällen på Tempel. Där hände ALLT. Långfingrar flög, shotar sveptes, puppys, oldies, dans, asgarv. Även fast jag var god konkurrens så gick bucklan för bästa-för-kvällen till Linn! Önskar verkligen jag kunde skriva vad som hände. Jag dör verkligen av skratt här just nu :) Baaad!

Fan. Dagens reflektion. Borde skaffa alkolås på min mobil. Fram emot småtimmarna när jag är lite sådär lagom smålullig så dras jag till telefonen...haha. Okej.... Skriver ju sånt som ja är för blyg att säga i vanliga fall. Men fortfarande jäkligt illa. Vet inte om ja orkar ha ångest! Nää... de hela slutade ju bra så. Fick en allt för trevlig pratstund idag som resulterade i att jag fick ta en lång kalldusch....haha! Illa igen!

Nu ska ja sova nån timme innan det blir fika och julskyltning nere på stan.
PUSS

bloglovin


Kommentarer
Linn

Haha..... kommer inte glömma denna kvällen i första taget i alla fall!! Real baaaaaaaad ;D

2009-11-29 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback