Like night and day


Haha, är på såå jäkla bra humör helt plötsligt. Helt bananas på jobbet :) Jag och min lilla praktikant har levt loppan. Ont i mina skrattmuskler just nu! Sen har de skvallrats, de e ja ju rätt så bra på. Fan va folk snackar här, gaaalet. Har fått höra både de ena och det andra. Vissa saker sanna, vissa saker mindre sanna. Ja menar antasting och övergrepp, de e inte den versionen ja har hört :) haha.... Inga namn nämda, inga glömda! Men de verkar ju som om ingen går säker här på Marina :) haha....

Längtar like crazy till på lörda! Midda hos mig, alla e välkommna :) å sen slås klackarna i tacket. Ledig på söndag så då kan jag ju festa som om de inte finns en morgondag :) (för sånt sysslar ja inte med i vanliga fall) Måste bara åka lite mer söder ut för att hitta nått fint att ha på mig. Tänker rött här... tummen upp!

XXX


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback