My head is spinning round round round

Omvärldesanalys, värdeskapande, entreprenörskap, kreativitet, leda förändring, värdekedja

Nu är jag redo att dränka mina bekymmer i badkaret!

Huvudvärken är total. Hungrig. Men tomt på kontot. Massa kvar att göra. Jag jobbar och jobbar, men samtidigt står jag och stampar på ett och samma ställe just nu. Ruta ett. Mållinjen är rätt långt borta just nu. 2 dagar kvar. 1 veckas arbete kvar. Jag är ingen matematiker, men på nått känns det inte som om det inte går ihop. Jag misslyckas aldrig. Men kan nog vara så att det kommer gå åt helvete denna gång. Och just nu skiter jag egentligen i vilket.

Allt jag kan tänka på är lördag. Få ta på mig min röda klänning, skratta, dansa bort natten och va helt bekymmerslös.
Det är min lycka just nu!

KÄRLEK
♥♥♥

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback