Smooth


Skrubbad, ångad, ansiktsmask och massa babyolja. Nu är jag hur mjuk som helst :) Haft lite ego-tid nu på kvällen. Det kan man få va värd ibland. Speciellt som nu när man egentligen är sönderstressad. Imorrn blir det ännu mer sånt. Ska nämligen färga och klippa håret. Är hur slitet som helst. Inte velat klippa de då jag sparar efter ja va tvungen att klippa de kort. Förväntar mig underverk av Emma på L&L. Hon brukar va lite av min life-saver. Tror att ja alltid först får en utskällning om hur illa jag tar han om håret. Aja, håll tummarna för mig i alla fall. För ingen aning om hur jag kommer se ut när jag går därifrån.

Nu ska ja myser ner i soffan med kicki, en kopp te och lite film. Lite kvällsrutin numera!
Kisses&Nighty


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback