swine-alert

Idag trodde ja mina sista dagar var räknade :) Gick upp som vanligt, traska ner till jobbet lika trött som jag brukar och hoppa in i kostymen lagom till 07:00. Drack mitt morgon te...och en halvtimme senare... nää, då jävlar. Lyckades spy, uuusch, 3 gånger innan ja insåg att jobba inte var en sån bra idé. Tog en taxi hem. Illamående, febrig, yr och helt väck. Min enda tanke var att nu har ja fan lyckas åka på de där jäkla svinet trots min vaccination. Försökte dricka lite vatten...efter de blev det ännu en dejt med toastolen närmaste timmen. Fyy va ja hatar att spy. Gick å la mig i sängen, somna, vakna 7 timmar senare...och mådde toppen. Käka lite mackor, städa lite, va ute med hunden... ja, så då va ju frisk igen då! Kanske dumt att klaga :) Nu ska ja laga lite middag!
LOVE

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback