Today would be a great day for a miracle


Sitter och stirrar på ett tomt papper. Just nu funderar jag på om ja stirrar tillräckligt mycket ett tillräckligt länge så kanske orden hittar sina plats helt själv. Idag hade varit en väldigt bra dag för ett mirakel.

Ska skriva ett reflektionspapper på 8-10 sidor tills nästa fredag. Motivationen är helt enkelt inte där. Inte inspirationen heller för den delen. Har aldrig tidigare haft något problem när de kommer till skolan, men nu är jag verkligen fast. Kommer ingenstans. Ytters frustrerande. Jag hinner läsa 3 rader i en bok innan tankarna helt av sig själv hoppar över till nått annat,  ofokuserat. Vet inte riktigt hur ja ska lösa de här. Vanligtvis är stressen den bästa lösningen, för vem jobbar inte bäst under stress? Men om man inte känner sig stressad, utan mer struntar i vad som händer, hur löser man det då? Skoltrött, uttråkad och redo för att nått skoj och spännande ska hända. Känner mig fast och måste verkligen iväg nånstans. Bort.

Aja, ska väll sitta här och stirra några timmar till innan det är dags att gå och jobba istället.
Massa Kärlek till dom som förtjänar det.
XXX


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback