Up & away

Glömde ju bort en sak :) Igår när jag och vapendragaren satt på bishop kom vi på att vi måste hitta ett mål/äventyr. Nått att spara till och se fram emot. Asien kändes alldeles för gjort och inte alls va vi va ute efter, vandring i fjällen, forsränning och liknande föll också bort rätt så fort :) Men helt plötsligt gick de upp för oss. Nästa sommar så ska vi tågluffa genom Europa! i 2-3 månader ska vi se alla stora städer och små byar :) Europa är ju så otroligt vacker och har enormt mycket saker att erbjuda. Tror de kan bli en helt perfekt examenspresent till oss själva. Så nu ska de börjas spara rejält! :) Weiihooo!!

bloglovin


Kommentarer
derias

Hej är det bra? fin blogg! Kolla gärna in på min blogg:)

2009-11-15 @ 08:21:25
sabina

Hej, skulle du kunna göra mig en liten tjänst?



Klicka på länken och vänta tills Mariettes blogg kommer fram. Några sekunder av er tid, som hjälper mig och min kompis otroligt mycket. Klicka gärna en gång per dag till söndag!

Vi är evigt tacksamma till er som hjälper oss att försöka vinna.



http://www.fameboost.com/?l1=external&l2=facebook&p=12337209

2009-11-15 @ 09:46:37
Linn

Haha, vapendragare!! Jag dör av garv bara jag tänker på oss själva med enorma ryggsäckar, interrailkortet i högsta hugg och.... ja, vi måste ju tågluffa i heels för fan!! ;D

2009-11-16 @ 01:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback