vacuum


Sitter på jobbet och passar på att smygblogga lite. Har inte så mycket att göra nu. Är full rulle framför mig, julbord på G. Är nästan liiiite sugen. Ser dock inte fram emot dansbandsmusiken som snart drar igång. Baad.

Idag fick vi tag i en stuga i Sälen vecka 2. Så billig att det nästan är gratis. Vi måste bestämt oss tills imorrn. Min vän och vapendragare tycker att det är en dålig vecka och att vi borde skjuta på de 2 veckor till. Så får leta som faaaan nu. För jag tror inte att ja klarar en vinter till i Skåne, ingen snö, ingen känsla och grått och trisst. Vill åka skidor. Och det nu :) Hoppas på succé. Annars dränker jag mig i badkaret....typ :)

Pussar


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback