What happened to all that fashion?

Från att bara skriva om fina saker och lägga upp bilder på saker jag älskar och avgudar. Till inget. Antar att det har blivit lite tråkigare, men ja känner mig rätt så mycket tråkigare just nu. Mitt humör är just nu som en jäkla berg och dalbana. En sekunden jätteglad, nästa arg och helt plötsligt ledsen. Orkar inte riktigt med det. Skulle vilja ha lite medvind just nu. Men känns som om jag bara får emot mig. Saker går inte som jag vill hur mycket jag än försöker. Kanske till och med försöker lite mycket ibland. Och så blir det bara en jäkla besvikelse när de kastas tillbaka på en. Just nu är höjdpunkten helgerna. Få ta på sig klänningen, klackarna, ta några glas vin och dansa bort alla bekymmer. Härligt! Men tror ja skulle behöva nått större mål än så. Är trött på skolan och helsingborg. Skulle behöva något äventyr som får en att stå ut de sista året....

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback