Yes. I'm Alive.

Fingrarna blöder, ögonen svider och hjärnan kokar över.
Har suttit och pluggat idag. Skrivit, funderat, raderat, skrivit om. Jobbade även en sväng på eftermiddagen. Hem. Skriva mer. Har lyckats knåpa ihop 4 sidor av vad som kan vara det sämsta jag någonsin har skrivit. Men just nu är jag bara glad för det 4 sidorna som ja faktiskt har. 1 sida till. Sen får jag sova. Imorrn är sista dagen. Börjar jobba halv tre och slutar inte förren halv elva. Kommer bli en stressig förmiddag. 8 sidor ska vara skriva, lästa och rättade. Och det ska helst kännas som ett godkänt arbete också. Förhoppningsvis lever jag upp till de hela och faktiskt lyckas. Hade behövts just nu. Nä, dags att dyka ner i ännu en artikel och skriva lite till.
PUSS

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback