Zzzzz


Vågar jag ens säga att jag inte sovit än. Börjar jobba om 20 och känner mig som en levande död. Det är dagar som denna man tackar Gud för att han skapade en concealer. Ja å Linn gjorde bishop å hade de hysteriskt som vanligt. Ett glas, blev två glas, blev tre glas, blev fyra glas, blev tempel. Och sen gick de utför. Fan, varför dricker man egentligen. Det enda som händer är att man gör bort sig och har ångest dagen efter. Ja, ungefär så jag känner just nu. Ska klara av mina åtta timmar på jobbet. Sen hem och mysa med kícki och gömma mig under ett täcket eller dränka mig i badkaret :) Aja, imorrn är en annan dag i guess.

Nu ska ja hinka i mig några koppar te och vänta förskräkt på när fyllan går över till bakfylla. Baaad.


bloglovin


Kommentarer
Linn

Hysteriskt, haha.... Fan vilken natt åsa!! Hjälp alltså :) Baaaaaaaad. Word. And it's a must!!

2009-11-08 @ 12:22:24
Å

Indeed. Baaad. The shit was bananas. Hem å dö snart...

2009-11-08 @ 13:22:16
Linn

B-a-n-a-n-a-s! ;D

2009-11-08 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback