Back to work

Då sitter man på jobbet igen då. Som sagt, 3 månader sen. Lång tid. Va lite nervös att ja glömt massor. Men det verkar sitta kvar :) Skönt med en lugn söndag som smygstart i alla fall. Hur går det då? Mår faktiskt rätt så kasst just nu. Knät värker och hugger som bara fan. Även fast jag kan gå normalt nu och börjat komma tillbaka till mitt "vanliga" liv. Så är jag inte van att stå eller sitta så här obekvämt under långa perioder. 4 ½ timmer har gått och nu börjar de bli illa. Huvudet värker, fryser och hugger i magen. Vill verkligen jobba och måste verkligen jobba. Dels har ja saknat de sociala och ha något att göra på dagarna, men sen saknar jag ju även pengarna. Eftersom idioterna på försäkringskassan vill dra ut på processen och hålla inne på mina pengar så länge som möjligt så har jag inget val längre. Vrider och vänder på varje krona just nu och har gjort de ett bra tag. Lånat pengar och skaffat mej massa skulder nu. Om ja inte jobbar så kommer jag inte klara mina räkningar nästa månad längre. Känns inte så jätteskoj att bli tillbakatvingad, när jag inte riktigt känner mig redo än. Men va fan. Antar att ja får ta en tugga av de där sura äpplet :) Förhoppningsvis så gör jag inget värre, utan bara smärta utan mer konsekvenser. Annars lär ju min sjukgymnast piska mig blodig :) En tramadol i magen nu i alla fall. Så väntar på att världen ska bli lite vackrare, jag lite gladare och knät lite bättre!

Bitter-fitta är nog bara förnamnet. Men blev lite avreagering här på bloggen. Skriva de här istället för att tråka ut folk med mitt eviga tjat :) Trevlig kväll! XXX


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback