Bright and early

Då var man uppe med tuppen igen! Sitter på jobbet och laddar inför en heldag. Massa, massa, massa att göra men eftersom ja ska få hjälp av Carro så kan det ju knappast bli annat än succé! Jobbade även igår. Gick hur bra som helst och det var jätteskoj! Gillar när gästerna är så söta och allt bara rullar på. Sen att jag och Nina va lite av ett dream-team gjorde knappast saken värre :) Annars så är jag redan idag stel som en pinne i benat. Men jag ska nog tillsammans med mina pills klara av den här helgen. Good to be back :)

Efter jobbet blir det en sväng i solariet för att skaffa någon slags fejkad vår-fräschhet :) Därefter blir det en sväng till Oj och handla massa mat. Fick trotsallt CSN igår så nu ska kylen och frysen fyllas av massa mat igen. Gillart! Annars så har jag en lugn kväll framför mig. Ser fram emot att sega i soffan med en hög med kakor och en allt för mysig David. Ibland så är det lilla lugna det bästa.... speciellt eftersom jag börjar klockan 7 imorrn med :) Nu ska det bli lite frulle!

LATER GATOR


bloglovin


Kommentarer
Liiv

måste också ta mig iväg och sola!

2010-04-24 @ 19:52:43

Jag har gjort en magic trick, där jag river ner pappret och sedan.....ja se det på min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det :).



Ha en trevlig kväll!

2010-04-24 @ 21:05:49

hejsan, vad tycker du om bilderna från vår senaste photo shoot?

2010-04-24 @ 22:37:20
Linn

Hej :D Gud vilken fin blogg !:) besök gärna min. Svara gärna på frågor, säg vad du tycker eller bara släng in en guldvärd kommentar ;)<3

2010-04-24 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback