Bring it back

Godmorgon världen! :) Solen skiner, termometern visar tvåsiffrigt och humöret är på topp. Sitter nyvaken och rufsig i soffan och dricker en kopp te och laddar inför dagen. Egentligen är jag sjuk. Med ett huvud fullt av snor, en igentäppt hals och feber. Men vem orkar bry sig om de, när det är sol!! :)

Idag kommer min mamma och hälsar på! Så de blir lite lunch på någon uteservering och lite span på stan. Jag fyller nämligen år imorrn och då ville ju käre mor komma hit en sväng :) Tyvärr så missar jag Carolinas 25-års fest ikväll! Men du kommer finnas i mina tankar :)

Nu ska lägenheten skuras från topp till tå, och sen ska jag göra mig iordning och springa ut i solen! Ha en toppendag, för de ska jag ha! KÄRLEK!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback