Cool in school

Sitter i skolan och skriver magister-uppsats för fullt :) Börjar äntligen känna att vi kommer frammåt! Snart ska vi sätta igång med intervjuer och då kommer vi verkligen vara på väg! Tänk att om mindre än 2 månader så är jag klar med mina 4 år här på Campus Helsingborg! Weeeii!! Känns som alla andra har framtidsånget. Jag orkar verkligen inte stressa upp mig utan kör lite mer tar det som det kommer attityd. Som tur är så har jag ju ett jobb och behöver inte stressa med att hitta nått nytt. Tar det som det kommer helt enkelt. NO STRESS :)

Efter skolan idag så blir det raka vägen hem och skura min lägenhet från topp till tå! Ska bli så skoj! Men känner verkligen hur skitigt det är just nu, så har egentligen inget val! Fräscht va :) Lite mys och soffhäng för hinnas med också! Känns som om det inte finns så mycket tid för annat nu mellan all skola, jobb och träning. Men,men...snart är de sommar så synd att va bitter! Kanske blir lite fotboll ikväll, HIF mot MFF, om vädergudarna tillåter! För hålla alla tummar och tår jag har!

Nä, plugga var de ja!
LOVE


Galet va snygg man är ida då ;)


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback