Headache. Its killing me.

Har så enorm huvudvärk. Vågar nog till och med säga att jag aldrig haft så här ont i hela mitt liv. Igår blev det inte många knop, så fort jag rör mig så kommer värsta huggande smärtan. Blää. Nu när jag vaknade på morgonen hade jag även lyckats dra på mig nästan 39 i feber. Mår helt enkelt inte allt för bra just nu. Idag skulle vår grupp haft en teleintervju plus en intervju med sjukhuschefen i Landskrona. Som tur är fick ja lov att stanna hemma idag. Tror inte jag hade kunnat bidra med så mkt. Får försöka kurera och ge järnet imorrn när vi har 2 intervjuer på Helsingborgs Lasarett istället. Ska gå och lägga mig och dö i sängen igen nu. LOVE

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback