No more happy sunshine.

Whaaa! Tror jag snart kommer dö! Min mage kurrar, skriker och vrider sig. Är SÅÅ himla hungrig. Jag hatar att jag är så här jäkla pank hela tiden. Allt jag kan tänka på just nu är att få köpa lunch. Men icke! Istället får man sitta och titta på när alla andra äter! Skoj, verkligen! Känns lite nu som om sjukgymnastiken kommer gå piss. Blir alltid så snurrig utan käk i magen så kommer nog inte kunna prestera på topp. Vore skönt om den där jävla försäkringskassan kunde ge med sig snart. Men vette fan, har nog slutat tro på underverk! Om det inte märks är jag sjukt bitter när jag inte får mat. Och just nu skulle ja kunna döda någon! FUCK!


Skulle kunna ge min högra arm för en Ceasar Sallad på jobbet. Sååå jääävla gooooda! :)

bloglovin


Kommentarer
Karin

Ser gott ut :)

2010-04-24 @ 14:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback