Taking a break

Dåligt med bloggande de senaste dagarna nu. Försökt att ägna min tid åt plugg. Men går inte så bra. Hängig som fan och börjar bli allvarligt trött på min förkylning nu. Allt snytande har gjort att jag blöder näsblod också. Det i kombination med blodförtunnande medicin, njaaee.... ingen hit direkt. Skulle träna idag hos sjukgymnasten. Satt istället där och blödde i 35 minuter och sen blev ja hemskickad. Skoj!

Har tenta imorrn. Vette fan hur de kommer gå. Kan inte påstå att jag läst så mycket. Så fort ja försöker så finns det ingen koncentration alls. Stirrar mest på pappret och inget fastnar. Hoppas att jag har turen på min sida imorgon.

I tisdags så var Pappa och Kjesti och hälsade på. Blev lite mysig födelsedagsmiddag på Pålsjö Krog. Trevligt trevligt. I onsdags så var vi hos veterinären. Fick veta att Kicki var näst intill frisk nu! Såå sköönt att de snart är över nu :) Kicki var på topp, älskar ju att åka buss :) Lite bilder från dagarna som gått. Nu ska ja försöka läsa igen! PUSS


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback