The Birthday Girl

Grattis på mig! Då va man 24 och ett år närmare tant :) Ska göra de bästa av dagen. Men är så jävla sjuk just nu. Sovit max 2 timmar i natt. Bahh, hate it! Nu är jag uppe och igång i alla fall. Blir nog en liten fika på stan innan mamma sätter sig på tåget hem igen! Ikväll kommer antagligen pappa plus fru hit, men när de kommer till dom så är de alltid lite osäkert. Så får se hur kvällen blir :p Nu ska jag in i duschen och sen göra mig födelsedagsfin. :) Älskar verkligen att fylla år!! :)
PUSS PUSS och MASSA KÄRLEK

bloglovin


Kommentarer
sandra

HIPP HIPP HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAAAAAA! gillar att du är igång med din blogg igen, det var fan på tiden :) hoppas det är bra med dig. kisss

2010-04-11 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback