You left a mark.

Godmorgon världen! Måndag. Ny vecka. Nya tag. Eller hur? Denna vecka ska jag skärpa mig! Från och med nu är det dags att börja ta tag i min träning. Hos sjukgymnasten tränar jag ju bara underkropp så måste komma iväg till gymmet och träna det andra. Känner mej som en soffpotatis som har ont överallt. Så nu ska det göras något åt det. Så de så! :) Har även en hel del som ska göras med uppsatsen. Har handledning nästa vecka och tills dess måste vi komma en bra bit längre! Men som sagt, motivationen är på topp just nu!

Dagens schema. Skola, träna med Jonna, färga min utväxt (kanske), städa lägenheten och tvätta. Phuu... men va fan, det måste göras liksom :) Idag försökte jag mig på frisyren jag babbla om igår :) Hmm... jaa, det blev ju inte lika snyggt kanske. Men ett tappert försök i alla fall måste jag säga. :)
Idag blev det en kjol som legat och samlat damm i min garderob säkert ett år nu. Är inte super-bekväm i stora kjolar men tänkte att jag ger det ett försök idag. Kanske kommer att älska det så småning om. Vore ju lite skoj med variation :) Älskar i alla fall mina rutiga strumpbyxor. Är på jakt efter ett par randiga nu också. Får se om ja lyckas :)
LOTS OF LOVE

bloglovin


Kommentarer

fiiiiiin du är!

2010-04-26 @ 19:27:46
Stina

Vacker!

2010-04-26 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback