You wanna be on top?

Jag är för jävla bra! Precis kommit hem från träningen! Mörbultad och totalsvettig. Men jag lyckades öka min böjning i knät med 20 grader idag! Weeeiii! Kanske inte säger er så mycket, men med tanke på att jag kanske haft en förändring på ungefär 5-10 grader de senaste 5 veckorna så är de här succé. Att det blivit en sån ökning på 5 dagar :) Där ser man vad lite vilja och våld kan göra! Så nu är mina sjukskriva dagar över. Om 2 veckor sätter jag min fot i repan på Marina igen! Har längtat. Både efter pengar, jobbarkompisarna och lite sysselsättning! Kommer bli succé! Om bara försäkringskassan ville ge mej lite ersättning också, så skulle ja nog vara helt bekymmerslös :)

Innan träningen hanns det med lite fika med David och Malena på Fahlmans. Vi var ambitiösa och hängde ute i solen. Lite kallt i vinden men annars på topp :) Kanske inte lika varmt som morgonpromenaden på viskängen. Då låg vi i linne och bar mage och njöt av det allt för härliga solstrålarna! Fan va glad man blir av att vädret är lite bättre! Det känns som om allt kommer bara bli bättre och bättre nu! Har även en gaaalet fin ny klänningen. En sån som gjorde att mitt hjärta slog lite fortare och leendet blev enormt. Bilder kommer nog lite senare! För fin för att inte visas :)

Nu ska svetten duschas bort och jag bli mindre äcklig. Ska sen ägna några mer timmar åt pluggande innan jag tar kväll och lite fritid! Love, Hugs & Kisses!


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback