All You Need Is Love.

En kopp te, mörkchoklad med passionsfrukt, en mysig tröja och en skräckfilm. Har de rätt så mysigt uppkrupen i soffan just nu. Men längtar efter att ♥ ska komma hem nu. Varit själv hemma nu hela dagen och börjar bli i starkt behov av en hög med kramar och pussar, cheeesy :) Men så är det i alla fall.

Idag har jag blivit rånad också. Eller om de va exakt idag vet jag inte, men min granne kom och plinga på och berätta att nån hade brutit upp mitt lås till mitt källarförråd. Bra, men konstigt nog, så hade dom bara snott skitsaker. Typ glas, vinkaraff och en prydnadsskål. Weird. Hade ändå typ skinnjackor, min päls, massa kläder, en skrivare, hundmat och saker som säkert är vart massa mer än vad de faktiskt tog. Borde i och för sig kika igenom lite noggrannare, så att inget annat fattas som jag inte märkte med en gång. Gjorde i alla fall en polisanmälan. Gillar inte att de springer runt tjuvar i min trappa. Buhuu.

Snart blir det sängen i alla fall. Börjar gäspa på rätt så bra nu. Men ska nog försöka hålla mig vaken filmen ut i alla fall. Sussa så sött. Puss&Kram.


bloglovin


Kommentarer
Ingrid

hej! gillar du att visa upp din personliga stil och inspirera andra? Nu vill jag att man gör precis det i min blogg. OBS! det är INGEN TÄVLING eller liknande som man ska jaga röster i. utan jag älskar bara mode och att inspireras av alla möjliga klädstilar.Det skulle vara jättekul att få skriva om dig och din stil :)



alla får sin stil publicerad och blir länkade! läs mer i bloggen :)



kram från Ingrid

2010-08-23 @ 01:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback