New Plans.

Hej då ledig lördag. Hej jobbet.

Lite bitter idag, men de går nog över! Får va ledig imorrn istället när underbara Ronny hoppar in åt mej :) Men ska nog kunna göra nått vettigt i alla fall. Har preics mött på en stor idiot. Aspackat jätte som stod och skrek och va mer än allmänt otrevlig. Koppla på the bitch för de behövde han. Han gick härifrån med en blodig näsa, fast de va inte ja utan fyllan som orsaka den :)

I förmiddags va jag och D och kika när OV spelade träningsmatch. Hade nog varit liiite roligare om jag inte varit såå trött eller om David hade varit med och spelat :) Tycker allt han ska sattsa på att bli proffs så kan ja sattsa på att bli handbolls-fru :) haha. Sen blev det lunch på Olssons och lite span på stan. Hitta mycket snyggt som jag måste ha till hösten :) Ska bara vinna på lotto först. Provade en leopardmönstrad päls som jag dog lite inombords när jag va tvungen att hänga tillbaka. Men ska ta en funderare innan jag öppnar plånboken. Ska tillbaka i veckan när jag tänkt över vad som verkligen behövs och vad som jag bara tror att jag behöver :)

Back to work.
PUSS


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback