The Local Firm.

Två stora tummar upp. Två enorma tummar upp :) Okej att kläderna är underbara men det som fastnar mest hos mig är håret och sminket. Love :) Är lite halv besatt av nitar och därav känns nitar inbakade i en fläta som något jag mer än gärna hade knallat runt i. Håret ska bara växa nån decimeter eller två till först! Sen så!! Sminkningen på modellerna känns som nån blandning av alien/älva, galet snyggt :) Då jag själv är lite av en sminkvägrare (oftast) så gillar jag se fina naturella alternativ. Blekta bryn och pudrat känns helt rätt i mina ögon :) Sen kanske jag inte går så långt att jag börjar använda mig av svarta linser också. Är redan nog så skrämmande för barn som jag är nu :)


bloglovin


Kommentarer
Malin

nej, va coolt!

När håret växt ut blir det definitivt nåt sånt. och till den sminkningen...

2010-09-02 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback