The incredible hulk

På jobbet. Har ett sånt där härligt delat pass, 7.30 - 12.00 och sen ledigt 4 timmar och sen 16.00 - 19.30. Men det funkar. Tog en sväng på stan med ♥ då det blev lite lunch och lite fika. Ett halvår ihop nu, mesigt, men mysigt :) Tiden går i alla fall väldans fort när man har de så bra :) N är jag  i alla fall tillbaka i repan med Carro och väntar på att folk ska komma och checka in så vi får lite att göra. Men det verkar vara lite segstartat i dag. Så får bli lite pyssel och skitsnack ett tag till :)


Annars är jag brutalt mörbultad idag. Gjorde massa tester hos sjukgymnastien igår. Kollade vad jag klarade i massa övningar i max-vikt på min friska och på mitt kassa ben. Blev faktiskt förvånad av mig själv. Man är nog bra mycket starkare än man tror när man väl pressar sig själv. Att mitt bra ben klarade 100 kg på en övning känns rätt så där ofattbart. Men kanske bor en liten hulken i mig :) haha. Ska bli spännande att göra om testerna om några månader och så hur jävla mycket bättre jag har blivit :)

Nä, nu ska det jobbas.

LOVE


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback