How deep is your love?


Lite inspiration så här på söndagskvällen. Längtar efter ett svall likt henne på bild 1. Efter kort/page/axellångt länge nog nu är jag redo att spara ut :) Ska färga tillbaka håret blont nästa vecka också. Livet som red-head är över känner jag. I alla fall... Skinnväskan från Asos är helt galen. Alla som känner mig vet att jag är galen i allt leopardmönstrat och denna är knappast ett undantag. Den skulle passa perfekt enligt mig. Want!! Hittade även dess röda "kostym"-aktiga byxorna hos topshop. Är ju egentligen på jakt efter ett par röda skinnbyxor, men nått liknande dessa skulle lätt vara ett bra alternativ!! Nu ska nagellacket torka och sen blir det kvällspromenad i snön innan sängen kallar! Nighty nighty!


bloglovin


Kommentarer

Har du också hookat upp dig på den där väskan? Visst är den förjävla fin? Åh vad jag vill ha den...

2010-12-06 @ 00:06:38

Wholleey Cow, Im so flattered you've posted one of my photos, hehe I'm blushing. Thankyou for sending the love. xx

2010-12-08 @ 01:31:57
emmi

gillar väskan!

2010-12-19 @ 14:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback